Sunday, June 16, 2013

Ćureći bataci u testu

Ćureći bataci u testu



Ćureće batake obično spremam u kesi za pečenje.Jednostavno sa malo vode i začina u kesu .
Kesu u pećnicu i bude divno sočno i meko.

Jednom nisam imala kesa za pečenje a već sam kupila batake.
Setila sam se kako u Italiji prave šunku u testu pa pomislila ako mogu oni šunku što ne bih mogla ja batake.

Kolko osoba tolko bataka.
Testo isto kao za hleb razvaljam i umotam svaki batak pojedinačno i u tepsiju.
Pre toga dobro uvaljam batake u začine.
Spremim u jednu šolju mešavinu vode maslinovog ulja i bosiljka.
Četkicom premažem batake i u pećnicu.
Na slabijoj vatri uz povremeno premazivanje pečem oko sat i po vremena.
Bataci budu sočni a hleb gore krckast a dole kao moča.
Pošto ne umem da postavim slike ostaću vam dužna sliku .
Ako neko zna kako se stavljaju slike nek mi da uputstvo i ja ću rado to i učiniti.
U stvari slikala sam dosta toga ali neće niko da mi pokaže kako se slike stavljaju

0 comments:

Post a Comment